​Konsultation

  • I konsultationen bliver dit dyr undersøgt af dyrlægen, mens du er til stede. Samtidigt indkredses problemet via dialog mellem dig og dyrlægen. Dine observationer af dyrets adfærd og eventuelle sygdomssymptomer er vigtige brikker i puslespillet, når dyrlægen stiller diagnosen.
  • ​Efterfølgende vil dyrlægen ordinere behandling eller eventuelt tilbyde uddybende undersøgelser.​
  • ​Hvis der er behov for mere tidskrævende undersøgelse eller behandling, vil dyrlægen tilbyde, at dit dyr bliver indlagt på dyrehospitalet.
  • ​I de fleste tilfælde kan undersøgelse/behandling foretages ambulant, det vil sige, at dyret kan komme hjem samme dag. Typisk modtager vi dyrene kl. 9-10 og hjemsender dem kl. 15-16.30. Hvis du ønsker det, kan vi aftale, at vi ringer til dig, så snart dyret er ved at vågne efter en eventuel narkose.​

Se vores åbningstider

Akut telefontid:

Mandag – fredag kl. 8 – 9.00

Dette tidsrum er forbeholdt henvendelse vedr. tilskadekomne og syge dyr. Derudover modtages korte sparringsopkald samt afbudsopkald.​

Øvrige tlf. henvendelser:

Mandag – fredag kl. 9 – 13.00

​+ kl. 14 – 17-00

​Opkald vedr. tidsbestilling, prisoverslag & andre spørgsmål.

Åbent i butikken:

Mandag – fredag kl. 8.30 – 17.00

Køb af foder, afhentning af medicin m.m.

Indlevering af prøver:
​Mandag - fredag kl. 8.30 - 15.00
Ved analysering af urin, fæcesprøver m.m. 

Har du nogle spørgsmål? - Udfyld formularen nedenfor​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt os​

Du kan også sende en mail til: info@hornbaekdyrehospital.dk, så vender vi tilbage, så hurtigt vi kan. Vi ser frem til at hjælpe dig og dit kæledyr.​

​Vi besvarer mails i løbet af 2-3 hverdage.

​​

HORNBÆK DYREHOSPITAL ApS

Normansvej 10, 8920 Randers NV

CVR: 30613120